تسهیل مسائل مربوط به سرمایه‌گذاری در کمپینگ گردشگری فاروج

با هدف تسریع در بهره‌برداری کمپینگ گردشگری فاروج، مسائل مربوط به واگذاری این پروژه به سرمایه‌گذار از سوی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان پیگیری و با حضور مسئولان این شهرستان تسهیل شد.

به گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان شمالی، در نشست مشترکی که روز پنج‌شنبه 19 تیرماه 99 با حضور فرماندار، شهردار و رئیس شورای شهر و رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فاروج در محل دفتر امام‌جمعه این شهرستان برگزار شد، مسائل مربوط به واگذاری پروژه کمپینگ گردشگری فاروج بررسی و رفع شد.

حجت‌الاسلام نوروزی امام‌جمعه فاروج در این نشست با تأکید بر تسریع در بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه‌تمام، اظهار کرد: «شهرستان فاروج به دلیل قرار گرفتن در مسیر پرتردد مسافران، نیازمند ایجاد اماکن گردشگری و خدماتی است.»

او افزود: «خوشبختانه در این حوزه پروژه‌های خوبی در شهرستان کلید خورده که یکی از آن‌ها کمپینگ گردشگری فاروج است که باید مسئولان استانی و شهری ازجمله شهرداری با همفکری و تعامل بیشتر، این پروژه را به بهره‌برداری برسانند.»

آلاچیق، سکوی نشیمن، غرفه فروش، محوطه‌سازی،سرویس بهداشتی، پارکینگ، نمازخانه و... ازجمله امکانات کمپینگ گردشگری فاروج است که تاکنون 9 میلیارد ریال برای این پروژه، اعتبار هزینه شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 139904205

برچسب‌ها