ارتقای سیستم فروش بلیت ورودی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران

سیستم فروش بلیت الکترونیکی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران از طریق وب‌سایت، با همکاری مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی راه‌اندازی شد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران، در راستای خدمات‌رسانی بهینه به گردشگران و باهدف تسهیل و تسریع در امر تهیه بلیت، نرم‌افزار فروش بلیت ورودی این مجموعه ارتقا پیدا کرد و سامانه خرید و اضافه کردن موزه‌های جدید به بلیت‌های خریداری‌شده ویژه بازدیدکنندگان از طریق وب‌سایت راه‌اندازی شد.

به دنبال راه‌اندازی این سامانه، این امکان برای گردشگرانی که از مبادی ورودی این مجموعه، بلیت تهیه می‌کردند، فراهم شد تا بلیت موزه‌های جدید را اضافه و خریداری کنند.

افزودن بلیت از طریق این سامانه، تنها با واردکردن شماره درج‌شده بر روی بلیت امکان‌پذیر بوده، از این‌رو امکان خرید بلیت برای تعداد نفرات بیشتر از خرید اولیه، برای گردشگران میسر نیست.

پیش ‌از این، الکترونیکی کردن بلیت موزه‌ها و اماکن فرهنگی تاریخی تحت پوشش وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به همت مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری، اقدامی در جهت خدمات‌رسانی بهینه به گردشگران و تسهیل در امر تهیه بلیت ورودیه بود که با ارتقای این نرم‌افزار، امکان خرید و افزودن موزه‌های جدید به بلیت خریداری‌شده از طریق وب‌سایت نیز میسر شده است.

بازدیدکنندگان برای استفاده از این سامانه می‌توانند ضمن مطالعه «راهنمای افزودن موزه‌های جدید به بلیت خریداری‌شده» مندرج در این خبر، به سایت bilit.tafrihati.com  مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1399042137

برچسب‌ها