امور اجرایی به تشکل‌های حرفه‌ای گردشگری قم واگذار می‌شود

معاون گردشگری قم از واگذاری امور اجرایی به تشکل‌های حرفه‌ای گردشگری در این استان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم، علیرضا مرادی در جلسه‌ای که روز چهارشنبه یکم تیرماه با حضور رؤسای هیئت مدیره تشکل‌های حرفه‌ای، به منظور واگذاری امور تصدی و اجرایی به تشکل‌های حرفه ای صنعت گردشگری برگزار شد، اظهار کرد: «این جلسه پیرو ابلاغیه دکتر علی اصغر مونسان برای اجرای مفاد بند \"ث\" ماده 100 و بند \"الف\" ماده 98 قانون برنامه ششم توسعه برگزار شده است.»

او ادامه داد: «انجمن‌های حرفه‌ای موظف به تهیه دفتر نظارت بر مراکز گردشگری هستند و باید گزارش نظارت و بازدید از واحدهای تابعه را به صورت ماهانه به معاونت گردشگری استان ارائه دهند.»

مرادی در این جلسه تصریح کرد: «احصای پروانه‌های تأسیسات گردشگری و تشکیل پرونده برای صدور کارت مدیریت به واحدها از دیگر وظایف انجمن‌های گردشگری است.»

انتهای پیام/

کد خبر 1399050223

برچسب‌ها