بازرسی مستمر از مراکز اقامتی تهران/ رعایت جدی پروتکل‌های بهداشتی در هتل‌ها

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تهران با رد صحبت‌های مطرح‌شده مبنی بر رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی در مراکز اقامتی استان بیان کرد: «به‌طور کلی نمی‌شود صحبتی را مطرح کرد، باید بر اساس یک تحقیق جامع آماری علمی و تحقیقات میدانی گزارش مکتوب ارسال شود.»

پرهام جانفشان در گفت‌وگو با خبرنگار میراثآریا در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراکز اقامتی تهران گفت: «بازرسان اداره‌کل استان و جامعه حرفه‌ای هتل‌ها به صورت مستمر رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در هتل‌ها رصد می‌کنند و گزارش کامل می‌دهند.»

او تصریح کرد: «این بازدیدها نشانگر این است که در هتل‌ها نسبت به سایر مراکز خدماتی مانند رستوران، بازار، مراکز خرید و... رعایت پروتکل‌های بهداشتی به طور جدی صورت می‌گیرد.»

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تهران با اشاره به کارهایی که در طول این دوران در هتل‌ها اجرا می‌شود، افزود: «در مراکز اقامتی غذا به صورت پک سرو می‌شود و استخر تمامی هتل‌ها نیز تعطیل است. همچنین کادر پزشکی در هتل‌های پنج ستاره مستقر است.»

او به صحبت‌های معاون کل وزیر بهداشت اشاره کرد و گفت: «آقای حریرچی در مصاحبه‌ای که سه هفته گذشته با صدا و سیما داشت، این موضوع که هتل‌ها نسبت به سایر بخش‌های خدماتی وضعیت بهتری از نظر رعایت پروتکل‌های بهداشتی دارند را تأیید کرده است.»

جانفشان تصریح کرد: «با کلی‌گویی نمی‌توان کاری انجام داد. اگر موردی وجود دارد باید بر اساس یک تحقیق جامع آماری علمی و تحقیقات میدانی به وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گزارش داده شود. این حرف که مراکز اقامتی وضعیت مناسبی ندارند دقیق نیست، من قطعاً این موضوع را تکذیب می‌کنم و ادعایم هم این است که مراکز اقامتی نسبت به سایر بخش‌های اقامتی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند.»

انتهای پیام/

کد خبر 139905108

برچسب‌ها