گواهینامه «اشتهار به تعالی یک الماس» به سعدآباد اعطا شد

در دومین دوره جایزه تعالی صنعت گردشگری ایران، مجموعه سعدآباد موفق به دریافت گواهینامه «اشتهار به تعالی یک الماس» شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی مجموعه فرهنگی‌تاریخی سعدآباد، همایش اختتامیه و تقدیر از سازمان‌های متولی در صنعت گردشگری و ارزیابان شرکت‌کننده با پیام دکتر علی‌اصغر مونسان وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و با حضور ولی تیموری معاون گردشگری کشور عصر سه‌شنبه 14 مرداد 99 در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد.

در این مراسم مجموعه فرهنگی‌تاریخی سعدآباد با یک درجه ارتقا نسبت به سال گذشته موفق به کسب گواهینامه «اشتهار به تعالی یک الماس» از سوی پارک ملی علوم فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی با همکاری جهاد دانشگاهی شد.

کیا پارسا مدیر مجموعه فرهنگی‌تاریخی سعدآباد به نمایندگی از مجموعه سعدآباد دراین همایش ملی حضور یافت و جایزه را دریافت کرد.

بهاره دادیار مسئول فرآیند ارزیابی مجموعه سعدآباد نیز به عنوان ارزیاب جایزه ملی تعالی معرفی و موفق به دریافت لوح تقدیر در این همایش ملی شد.

الگوی ارزیابی تعالی گردشگری منطبق با الگوی بین‌المللی بنیاد ملی کیفیت اروپا EFQM است و این جایزه به‌عنوان یکی از ابزارهای مؤثر و قدرتمند برای ارتقا و توسعه مجموعه‌های فعال در حوزه گردشگری شکل گرفته است.

در این فرآیند، بخش‌های مختلف حاضر در گردشگری، سالانه در قالب جایزه‌های جداگانه مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و در نهایت برگزیدگان معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/

کد خبر 1399051511

برچسب‌ها