مدیرکل میراث‌فرهنگی اردبیل سالروز تشکیل وزارت میراث‌فرهنگی را تبریک گفت

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در پیامی سالروز تبدیل سازمان میراث‌فرهنگی به وزارت میراث‌فرهنگی را تبریک گفت.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، نادر فلاحی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در پیامی سالروز تبدیل سازمان میراث‌فرهنگی به وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی را تبریک گفت که متن پیام به شرح ذیل است:

اهمیت بخش گردشگری به عنوان یک اقتصاد جدید تعریف‌شده در سطح کشور در توسعه و گسترش اشتغال و رونق فضای کسب و کار و نیز ایجاد ارزش افزوده و تولید ثروت بر کسی پوشیده نیست؛ با توجه به اهمیت این بخش در کنار حوزه میراث‌فرهنگی، نیاز بود تا از لحاظ ساختاری و تشکیلاتی سازمان میراث‌فرهنگی تقویت شود.

با توجه به این نیاز و ضرورت با نظر مساعد مجلس شورای اسلامی و دولت در سال گذشته سازمان میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تبدیل به وزارتخانه شد که این اقدام ارزنده، سرمنشا خیر و برکت و توسعه بخش های سه‌گانه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی می‌شود.

نظر مساعد مجلس شورای اسلامی و دولت مبنی بر تبدیل سازمان میراث‌فرهنگی به وزارت خود بیانگر وجود عزم جدی و دید حمایتی از سوی مجلس و دولت به این وزارت‌خانه است؛ امیدواریم این حمایت‌ها در قالب بودجه‌های سنواتی، ساختاری و تشکیلاتی نمود پیدا کند تا بتوانیم گام‌های محکم‌تری در راستای توسعه اقدامات و برنامه‌ها در بخش‌های سه‌گانه وزارت‌خانه برداریم.

بی‌تردید تشکیل وزارت میراث‌فرهنگی در کنار افزایش اعتبارات بودجه‌ای، با تعامل هر چه بیشتر دولت، مجلس و وزارت میراث‌فرهنگی زمینه‌ساز تحول مهمی در ساختار و تشکیلات منابع انسانی وزارت خواهد شد.

با توجه به تعیین گردشگری به عنوان یکی از محورهای اصلی توسعه استان اردبیل، به طور قطع اردبیل نیز از ثمرات این اقدام مهم بهره‌مند خواهد شد؛ سالروز تبدیل سازمان میراث‌فرهنگی به وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی را به فعالان این عرصه، مسئولان و مردم شریف دارالارشاد اردبیل تبریک گفته و قول مساعد برای استفاده از این فرصت در راستای رونق و توسعه هر چه بیشتر استان به هم‌استانی‌های شریف اردبیل می‌دهیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1399052614

برچسب‌ها