نشست معاون صنایع‌دستی کشور با مدیرعامل بنیاد کرامت آستان قدس رضوی برگزار شد

نشست معاون صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با مدیرعامل بنیاد کرامت آستان قدس رضوی به‌منظور تقویت همکاری‌های این وزارتخانه و آستان‌قدس رضوی دوشنبه 27 مرداد 99 برگزار شد.

به‌گزارش خبرنگار میراث‌آریا، در این نشست پویا محمودیان معاون صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و محمد‌حسین استادآقا مدیرعامل بنیاد کرامت آستان‌قدس رضوی درباره مهم‌ترین راهکارهای همکاری‌های این دو نهاد با یکدیگر گفت‌و‌گو کردند.

در این نشست که مدیر امور بانوان و خانواده آستان‌قدس رضوی و معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت این نهاد نیز حضور داشتند، زمینه­‌های همکاری بنیاد کرامت آستان قدس رضوی و معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی در حوزه اشتغال و کارآفرینی، ترویج صنایع‌دستی و استفاده از ظرفیت­‌های موجود به منظور ارتقای جایگاه صنایع‌دستی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

طرفین پس از بازدید از مجموعه نمایشگاهی معاونت صنایع‌دستی کشور در محل وزارت میراث‌فرهنگی، در مورد تفاهم­نامه همکاری به‌منظور کمک به رفع مشکلات هنرمندان سراسر کشور مذاکره کردند.

به کارگیری فضاهای در اختیار بنیاد کرامت برای بهره­برداری به‌منظور برپایی مکان‌­های فروش صنایع‌دستی، ارائه تسهیلات ارزان‌قیمت برای هنرمندان آسیب‌­دیده در هشت استان کشور، استفاده از صنایع‌دستی در قالب هدایای بنیاد کرامت و... از مفاد این تفاهم­نامه خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر 139905297

برچسب‌ها