سرپرستان دو معاونت‌ گردشگری و سرمایه‌گذاری و تأمین منابع البرز معرفی شدند

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز طی حکمی سرپرست معاون سرمایه‌گذاری و تأمین منابع و معاون گردشگری را منصوب کرد.

بهگزارش میراثآریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان البرز، شنبه یکم شهریورماه 1399 فریدون محمدی در حکمی یاسین جباری را به‌عنوان سرپرست معاونت سرمایهگذاری و تأمین منابع و سعید دوستانی را به‌عنوان سرپرست معاونت گردشگری استان منصوب کرد.

در متن حکم یاسین جباری آمده است:

«نظر به تجارب، تعهد و سوابق ارزنده جناب‌عالی، به‌موجب این ابلاغ به‌عنوان سرپرست معاونت سرمایهگذاری و تأمین منابع استان البرز منصوب می‌شوید. امید است با اتکال به پروردگار متعال در پیشبرد اهداف وزارتخانه و در راستای ایجاد و معرفی فرصت‌های سرمایهگذاری و فراهم آوردن امکانات جذب سرمایهگذار و همچنین تلاش در راستای رفع موانع و تسهیل در انجام فرایندهای مربوطه در بخش خصوصی، تعامل با سایر دستگاه‌های اجرایی با بهره‌گیری از متخصصان و کارشناسان در راستای تحقق توسعه پایدار همه جانبه استان و انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشید.»

در متن حکم سعید دوستانی نیز آمده است:

«نظر به تجارب و تعهد جناب‌عالی، به‌موجب این ابلاغ به‌عنوان سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان البرز منصوب می‌شوید. امید است با اتکال به پروردگار متعال در پیشبرد اهداف وزارتخانه و در راستای برنامه‌ریزی و تمهید مقدمات اجرایی برای تبدیل استان البرز به یکی از مقاصد اصلی گردشگری داخلی و خارجی، قطب گردشگری سلامت واتخاذ تدابیر لازم برای توسعه بوم‌گردی با نظارت مستمر برنحوه فعالیت ت»سیسات گردشگری موفق و مؤید باشید.»

 در این مراسم از زحمات و تلاش‌های سعید دوستانی و علی رفیعی به‌‌عنوان معاونان پیشین سرمایهگذاری و تأمین منابع و گردشگری استان تقدیر شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1399060229

برچسب‌ها