پیگیری و رضایت تمامی شکایات گردشگری  در ۶ ماهه اخیر

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان: «۴۵ مورد شکایت تاسیسات گردشگری در سطح استان رسیدگی شد و رضایت مخاطبین جلب شده است.»

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان گیلان مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان در روز  دوشنبه 99/6/3 گفت: «در ۶ ماهه اخیر در سامانه رسیدگی به شکایات تخلفات پیشنهادات انتقادات و اطلاع‌رسانی ۴۵ شکایت از تاسیسات گردشگری ثبت شده که غالب آنها در حوزه هتل‌ها، تالارهای زیرمجموعه حوزه گردشگری ، رستوران ها، دفاتر خدمات مسافرتی بوده است.»
حلاج پور ادامه داد: «این ۴۵ مورد با مدیریت در سطح استان و تعامل مدیران تاسیسات گردشگری استان با مردم تمامی ۴۵ شکایت رسیدگی و رضایت مخاطبین جلب شده است.»

او در انتها افزود: «گردشگران می توانند شکایات، تخلفات، پیشنهادات،انتقادات خود را از طریق شماره گیری ۰۹۶۲۹ در این سامانه ثبت کرده و از طریق معاونت گردشگری استان پیگیری نمایند.»

انتهای پیام/

کد خبر 1399060314

برچسب‌ها