فراخوان پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی

پنجمین مرحله پذیرش استقرار شرکت‌ها، واحدها و هسته‌های نوآور و فناور صنایع ‌فرهنگی و تیم‌های استارتاپی در حوزه صنایع خلاق فرهنگی آغاز شد.

بهگزارش میراث‌آریا، پنجمین مرحله پذیرش شرکت‌ها، واحدها و هسته‌های نوآور و فناور صنایع ‌فرهنگی (خلاق‌ـ‌دانش‌بنیان) و تیم‌های استارتاپی در حوزه صنایع خلاق فرهنگی از جمله گردشگری، صنایع‌دستی، نقاشی، طراحی، مجسمه‌سازی، طراحی صنعتی، معماری، عکاسی، گرافیک، موسیقی، مد و پوشاک، رسانه، بازی‌های رومیزی، تبلیغات، هنرهای نمایشی، فیلم و ویدئو، اشیای هنری و عتیقه‌جات، انتشارات و بسته‌بندی در چارچوب مقررات و دستورالعمل‌های پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی در سازمان مرکزی آغاز شد.

تکمیل کاربرگ درخواست بررسی پذیرش آزمایشی در پارک، تصویر کارت ملی، آخرین مدرک تحصیلی مدیرعامل یا مسئول تیم به همراه رزومه شرکت، مدارک قانونی ثبت شرکت شامل، اساس‌نامه، روزنامه رسمی و آخرین تغییرات شرکت‌ها، مدارک موردنیاز برای شرکت در این فراخوان است.

بر اساس این فراخوان از  تمامی شرکت‌های واجد شرایط علاقه‌مند به حضور در پارک، دعوت به عمل می‌آید تا درخواست‌های خود را با ذکر عنوان «درخواست استقرار» از طریق وب‌سایت پارک به نشانی info@iccip.ir و یا شماره 09024343845 واتساپ و تلگرام ارسال کنند. همچنین اصل و کپی مدارک را باید به آدرس بلوار اشرفی اصفهانی، روبروی تیراژه، خیابان شهید قموشی، خیابان بهار، کوچه هما، دانشگاه علم و فرهنگ، ساختمان علم، طبقه ششم، سازمان مرکزی پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی تحویل دهند.

انتهای پیام/

کد خبر 1399060325

برچسب‌ها