فرآیند تحویل قطعی اموال موزه ظروف سلطنتی سعدآباد به امین اموال انجام شد

فرآیند تحویل قطعی اموال موزه ظروف سلطنتی سعدآباد به رئیس و امین اموال آن موزه که در اجرای کمسیون تبصره ذیل ماده (18) آیین‌نامه اجرایی ماده (34) قانون محاسبات عمومی کشور انجام شده است، با امضای صورت‌جلسه نهایی به کار خود پایان داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی مجموعه سعدآباد، در جلسه‌ای که صبح روز سه‌شنبه 4 شهریورماه 1399 با حضور رؤسای مربوطه، کیا پارسا مدیر مجموعه فرهنگی‌تاریخی سعدآباد، فرشته بالایی ذی‌حساب و مدیرکل امور مالی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، محمدی شاهرخ‌آبادی نماینده دیوان محاسبات کشور، الهام صالحی رئیس اداره اموال و اوراق بهادار ذی‌حسابی وزارتخانه و مسئولان حراست، حفاظت و کارشناسان مربوطه در محل تالار کتابخانه موزه ظروف سلطنتی برگزار شد، از شیرین شعبانی مسئول موزه برای برنامه‌ریزی در تمام امور مربوط به سامان‌دهی، طبقه‌بندی و ایمن‌سازی اموال قدردانی شد.

در این پروژه بالغ بر 80 هزار قلم اموال فرهنگی و تاریخی نفیس به شعبانی تحویل داده شد که به لحاظ جنس اشیا، از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است.

ساختمان موزه ظروف سلطنتی واقع در بخش شمالی مجموعه سعدآباد قرار دارد و در گذشته محل سکونت اشرف، خواهر دوقلوی محمدرضا پهلوی بوده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1399060538

برچسب‌ها