فعالیت مستمر کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی در پیست کارتینگ شیراز

 حوزه اتومبیل‌رانی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی استان فارس، فعالیت‌های آموزشی خود را در قالب یک برنامه هدفمند در پیست اتومبیل‌رانی کارتینگ شهر شیراز آغاز کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی جمهوری اسلامی ایران، با راه‌اندازی مجدد پیست کارتینگ شیراز، اعضای این کانون و علاقه‌مندان می‌توانند به‌منظور بهره‌مندی از امکانات آموزشی و انجام تمرینات مهارت‌های رانندگی همگانی زیر نظر قهرمانان و پیشکسوتان این رشته، روزهای دوشنبه و جمعه هر هفته به این پیست مراجعه کنند.

کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی فارس با همکاری پیست کارتینگ شهر، این فرصت را برای علاقه‌مندان به رشته اتومبیلرانی و اعضای خود فراهم آورده تا از امکانات ورزشی و آموزشی این مجموعه به‌طور مداوم بهره‌مند شوند.

با این اقدام در نظر است کلوپ‌هایی از جمله کلوپ تورینگ سافاری، رالی، خودروهای کلاسیک، موتورسواری، دوچرخه‌سواری، کلوپ بیراهه نوردی، کارتینگ، کمپینگ و کاروانینگ و کلوپ مهارت‌های همگانی را در سطح استان راه‌اندازی و برنامه‌های ویژه و پیوسته‌ای را در طول سال برگزار کنند.

علاقه‌مندان به شرکت در فعالیت‌های اتومبیلرانی، موتورسواری، دوچرخه سواری، گردشگری و جهان‌گردی، می‌توانند به وب‌سایت کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی در استان فارس به‌ نشانی www.shiraztaci.ir مراجعه کنند.

برای کسب سایر اطلاعات از فعالیت‌های کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی جمهوری اسلامی ایران به نشانی www.taci.ir مراجعه کنید.

انتهای پیام/

کد خبر 139906056

برچسب‌ها