یادداشت

برندسازی گامی برای افزایش فروش محصولات صنایع‌دستی در استان بوشهر

0
برندسازی گامی برای افزایش فروش محصولات صنایع‌دستی در استان بوشهر

یکی از نقاط اتکای اکثر شرکت‌ها برای افزایش فروش در دنیای به‌شدت رقابتی امروز، توجه به برندسازی است. برندسازی باعث رسیدن شرکت به خواسته‌ها و اهدافش در میدان عمل می‌شود. اولین گام برای یک برندسازی موفق، ایجاد یک شخصیت برند مناسب و صحیح در ذهن مشتریان است تا به نتیجه مطلوب که همان تمایل مشتری به خرید است منجر شود.

برندسازی موضوعی بسیار مهم در فروش و صادرات است. نبود برندسازی  و سرمایه‌گذار بخش خصوصی و اتحادیه صنایع‌دستی منسجم و فعال در حوزه صادرات صنایع‌دستی استان باعث شده بسیاری از محصولات صنایع‌دستی استان به‌وسیله واسطه و بدون برند و بی‌نام‌ونشان افراد تولیدکننده به شکل صادرات چمدانی به کشورهای حوزه خلیج‌فارس صادر شود.

برندسازی محصولات صنایع‌دستی استان یکی از راهکارهای حل مشکل بازاریابی و افزایش فروش محصولات صنایع‌دستی و جلب‌توجه گردشگران و کشف بازارهای جدید می‌شود.

برندسازی محصولات صنایع‌دستی استان بوشهر گامی مهم برای رونق بخشیدن بازار این محصولات و بهبود عملکرد تولیدکنندگان این صنایع است.

می‌توان با هدفمند کردن محصولات صنایع‌دستی و طراحی آن با توجه به بازار هدف و در نظر گرفتن نیاز مصرف‌کنندگان محصولات این بخش، به رشد و پرورش توانایی هنرمندان و حمایت از آنان اقدام کرد.

دو رشته صنایع‌دستی در بوشهر احیا می‌شود

مقاله قبلی

خاک‌برداری در اطراف مقبره شهید غضنفرالسلطنه برازجانی متوقف شد

مقاله بعدی

خوانندگان این خبر، این‌ها را هم خوانده‌اند:

0 دیدگاه

دیدگاهی بگذارید

آدرس ایمیل شما نمایش داده نمی‌شود. بخش‌های الزامی مشخص شده اند. *