ویژه برنامه‌های چهل سالگی دفاع مقدس در مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران

به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، ویژه برنامه هایی به همت پایگاه مقاومت بسیج مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران تدارک دیده شده است.

به گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران، پایگاه بسیج این مجموعه برای نخستین بار با همکاری موزه شهدا اقدام به برگزاری نمایشگاه مجازی با عنوان «هنر دست دربندان هنرمند» با محتوای صنایع‌دستی ایثارگران اسیر دربند رژیم بعثی عراق در جنگ تحمیلی کرده است که طی هفته دفاع مقدس در صفحات فضای مجازی مجموعه نیاوران به نمایش گذاشته می‌شود.

برگزاری نمایشگاه «خاطرات دفاع مقدس» به‌صورت همزمان در سه نقطه از مجموعه نیاوران با محتوای نمایش عکس‌هایی از رزمندگان دوران دفاع مقدس، تجدید بیعت مردم با آرمان‌های شهدا در مناطق جنگی و همچنین تصاویری از سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به همراه طراحی و نصب بنرهای ویژه بزرگداشت این ایام در فضای باز این مجموعه، بخش دیگری از برنامه‌های چهل سالگی دفاع مقدس است.

همچنین پایگاه بسیج مجموعه نیاوران در هفته دفاع مقدس، به منظور ارتقای سلامتی همکاران با دعوت از پزشکان و کارشناسان مربوطه اقدام به انجام تست بینایی سنجی و غربالگری قند و فشار خون کرده است. برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب دیگر برنامه پیش‌بینی شده در هفته یاد شده است.

 بسیجیان و کارکنان مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران با شرکت در مسابقات فرهنگی و ورزشی که به مناسبت هفته دفاع مقدس از سوی مرکز مقاومت بسیج وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برگزار شده است، به یادبود و بزرگداشت این ایام پرداخته‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر 1399070351

برچسب‌ها