برگزاری نخستین رالی خودروهای مسافرتی کلوپ کمپینگ و کاروانینگ

کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی جمهوری اسلامی ایران در راستای ایجاد شورونشاط اجتماعی و رونق گردشگری مسئولانه با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی در دوران کرونا، نخستین رالی خودروهای مسافرتی کلوپ کمپینگ و کاروانینگ را برگزار کرد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی، این رالی دو روزه 4 و 5 مهر 99 با حضور 21 دستگاه خودرو مسافرتی به مناسبت فرارسیدن روز جهانی گردشگری و با رعایت تمامی شیوه‌نامه‌های بهداشتی بین‌المللی درزمینهٔ پیشگیری از شیوع ویروس کووید-19 و حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد.

در ادامه برپایی گردهمایی کمپرها در مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران 3 مهر 99 و در راستای عمل به منویات وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مبنی بر ترویج شورونشاط اجتماعی و توسعه سفرهای مسئولانه و محدود برگزار شد.

رالی خودروهای مسافرتی صبح روز جمعه 4 مهر 99 از محل مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران آغاز و شرکت‌کنندگان در مسیر حرکت خود به سمت شهرستان سمنان از جاذبه‌هایی همچون کاروانسرای تاریخی لاسجرد سرخه، کاروانسرای ده نمک و کاروانسرای شاه‌عباسی سمنان بازدید کردند.

شرکت‌کنندگان رالی که با ورود به شهرهای مختلف با استقبال گرم مسئولان و مردم روبه‌رو می‌شدند، در مسیر خود به ارائه اطلاعات و پاسخگویی به سؤالات علاقه‌مندان به این نوع خودروها پرداختند.

روز شنبه 5 مهرماه خودروهای کمپر برای بازدید عموم مردم و آشنایی آنان با این شیوه از سفر، گردهمایی هدفمندی را در شهرستان سمنان برگزار کردند.

کمپر خودروهایی هستند که برای انجام سفر در طولانی مدت برای اقامت و استراحت و حمل‌ونقل مسافران محدود تجهیز شده‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر 1399070670

برچسب‌ها