تشکیل کارگروه مشترک گردشگری دینی با همکاری معاونت گردشگری و حوزه‌های علمیه

معاون گردشگری و معاون بین‌الملل و ارتباطات حوزه‌های علمیه کشور درباره استفاده از ظرفیت‌های مشترک برای توسعه گردشگری دینی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، ولی تیموری عصر روز چهارشنبه 9 مهرماه 99 با حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری به‌منظور برقراری ارتباطات و تعامل دو‌سویه در حوزه گردشگری دینی و همچنین تببین نقشه راه گردشگری دینی دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

در این نشست معاون گردشگری کشور پس از تشریح و تبیین پروژه‌های کلان در دست اقدام و نیز توضیح درباره روند فعالیت‌ها، با تأکید بر لزوم توسعه محصول در گردشگری دینی و تدوین دقیق نقشه راه و سند گردشگری در این حوزه، از به‌کارگیری ظرفیت تحقیقات و پژوهش‌های حوزه‌های علمیه و امکان تبادل تجربه‌ها و مشاوره‌های تخصصی و فنی استقبال کرد.

همچنین طبق توافق طرفین تصمیم گرفته شد تا کارگروه مشترک گردشگری دینی با همکاری معاونت گردشگری کشور و حوزه‌های علمیه تشکیل شود.

در این دیدار که زاهد شفیعی مدیرکل دفتر مطالعات و آموزش گردشگری نیز حضور داشت، در خصوص مسائل دیگر این حوزه مانند درس‌نامه گردشگری دینی، کتاب توانمندسازی راهنمایان در حوزه گردشگری دینی و دانش‌نامه سؤالات دینی گردشگران خارجی نیز تبادل نظر شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1399070967

برچسب‌ها