کانال پایگاه میراث جهانی سازه‌های آبی‌تاریخی شوشتر در آپارات راه‌اندازی شد

به‌منظور گسترش دامنه اطلاع‌رسانی پایگاه میراث جهانی سازه‌های آبی‌تاریخی شوشتر، با به‌كارگيری ابزارهای ارتباطی نوين و استفاده بهينه از موقعیت‌های موجود، كانال ويژه پایگاه در شبكه آپارات راه‌اندازی شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، از این پس گزارش‌های تصویری و تولید محتوای صورت گرفته توسط پایگاه در حوزه‌های مختلف حفاظت، مرمت، سامان‌دهی، معرفی، آموزش و ... در قالب فیلم و نماهنگ از طریق درگاه اینترنتی www.aparat.com/wh.shushtar در دسترس علاقه‌مندان و گردشگران قرار خواهد گرفت. 
 پایگاه سازه های آبی‌تاریخی شوشتر در سال ۱۳۷۷ با هدف حفاظت و نگهداری حلقه آبی شوشتر آغاز به فعالیت کرد و در سال ۱۳۸۸ و پس از ثبت این مجموعه بی‌نظیر به‌عنوان دهمین اثر جهانی جمهوری اسلامی ایران در فهرست میراث جهانی یونسکو، در زمره پایگاه‌های میراث جهانی قرار گرفت.
این پایگاه  طی بیش از دو‌دهه فعالیت، توانسته است با بهره‌گیری از توان تخصصی نیروهای خود، اقدامات ارزنده‌ای در راستای حفاظت و نگهداری، مرمت، سامان‌دهی، معرفی، آموزش و ... در سطح جامعه محلی و بین‌المللی انجام دهد.

انتهای پیام/

کد خبر 1399071276

برچسب‌ها