پیام تسلیت مدیرعامل صندوق توسعه در پی درگذشت همکاران میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی

مدیرعامل صندوق توسعه درگذشت محسن شیخ‌الاسلامی، ابوالفضل عبیدی، محمدرضا سندگل و امین چاجی، از همکاران وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی را تسلیت گفت.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی صندوق توسعه صنایع‌دستی و فرش دستباف و احیا و بهره‌برداری از اماکن تاریخی فرهنگی، هادی میرزایی مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره این صندوق، در پی درگذشت دو تن از همکاران دفتر حفظ و احیای بناها، محوطه‌ها و بافت‌های تاریخی، مدیر روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان سیستان و بلوچستان و یکی از همکاران واحد ترابری این اداره‌کل پیام تسلیتی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

«إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُون

فقدان همکاران ارجمندمان، آقایان محسن شیخ‌الاسلامی، ابوالفضل عبیدی، محمدرضا سندگل و امین چاجی که حقیقتاً افرادی مومن، متعّهد و دلسوز بودند، موجب تأسف فراوان اینجانب و همه فعالان حوزه میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شد.

این عزیزان که همواره تلاششان گام برداشتن در مسیر بهبود شرایط موجود کشور در عرصه میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری بود، با اندیشه درخشان و نکته‌سنجی قابل توجهشان، این مهم را جامه عمل می‌پوشاندند.

درگذشت این مردان ارجمند در ایام اربعین حسینی، توفیقی است که با توجه به روحیه خستگی‌ناپذیر و جهادی‌شان به ایشان داده شده است و بدین صورت یاد و خاطره‌شان در قلب و ذهن همه فعالان این حوزه بیش از پیش به یادگار خواهد ماند.

اینجانب به نوبه خود این ضایعه اندوه‌بار را به خانواده آن درگذشتگان و فعالان حوزه میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور تسلیت عرض کرده و برای آن مرحومان، غفران و رحمت واسعه الهی و برای خانواده گرامی‌شان طلب صبر و آرامش دارم.»

آقایان محسن شیخ الاسلامی، ابوالفضل عبیدی، محمدرضا سندگل و امین چاجی، 21 مهر ماه، در حین مأموریت استانی به علت سانحه رانندگی، دار فانی را وداع گفتند.

انتهای پیام/

کد خبر 1399072151

برچسب‌ها