وداع باشکوه با 3 همکار

مراسم وداع با سه کارمند وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی که روز گذشته در حین مأموریت و در سانحه رانندگی در استان سیستان و بلوچستان جان به جان‌آفرین تسلیم کردند، ظهر امروز سه‌شنبه 22 مهر با حضور دکتر مونسان در ساختمان مرکزی این وزارتخانه برگزار شد.

به‌گزارش خبرنگار میراث‌آریا، در این مراسم که وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، معاونان و مدیران این وزارتخانه و جمعی از مدیران استان سیستان و بلوچستان حضور داشتند، کارمندان وزارت میراث‌فرهنگی و خانواده‌های داغدار با پیکر پاک این عزیزان که در راه خدمت و درحین مأموریت به دیدار حق شتافتند، وداع کردند.

صبح امروز نیز مراسمی با حضور مسئولان استان سیستان وبلوچستان و خانواده‌های درگذشتگان مقابل موزه زاهدان برگزار شد که پس از آن پیکیر امین چاجی به خراسان جنوبی منتقل شد و پیکر ابوالفضل عبیدی، محسن شیخ‌الاسلامی و محمدرضا سندگل برای وداع به تهران آمد. 

در این مراسم با ذکر مصیبت اهل بیت (ع) در آستانه سال‌روز وفات حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی و امام‌رضا (ع)، یاد کارمندان خدمتگزار وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گرامی داشته شد.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده و صحبت‌ با خانواده‌های این مرحومان، پیکر امین چاجی صبح امروز برای خاک‌سپاری به خراسان جنوبی منتقل شد و پیکر محمدرضا سندگل به آزادشهر در استان گلستان و ابوالفضل عبیدی به دامغان در استان سمنان منتقل می‌شوند. پیکر محسن شیخ‌الاسلامی نیز در بهشت زهرا (س) تهران به خاک سپرده خواهد شد.

دکتر علی‌اصغر مونسان وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در حاشیه این مراسم و در دیدار با خانواده‌های درگذشتگان، ضمن تسلای خانواده‌های داغدار و تسلیت به آن‌ها، در سخنانی کوتاه گفت: «ضایعه و غم بزرگی است و برای همه ما غم‌انگیز و دردناک است اما باید تسلیم خواست و مشیت الهی باشیم.»

او افزود: «این افراد با عزت خدمت کردند و با عزت هم در راه خدمت به میهن اسلامی به دیدار حق شتافتند. من به همه شما تسلیت می‌گویم و با این که برای همه ما غم بزرگی است چاره‌ای نداریم جز این که تسلیم مشیت الهی باشیم.»

 

انتهای پیام/

کد خبر 1399072250

برچسب‌ها