برگزیدگان نهایی مسابقه حافظ‌خوانی شهرستان آبادان مشخص شدند

اختتامیه مسابقه حافظ خوانی، دوشنبه شب (پنجم آبان‌ماه 99) با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان در آبادان برگزار شد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، این مسابقه توسط آقایان علیرضا طویل و محمد سلطانی و نیز خانم‌ها شیرانی و صعودی از فعالان فرهنگی با همکاری اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آبادان برای رده سنی کودکان و با حضور ۶۰ شرکت‌کننده در این شهرستان برگزار شد.

آیین اهدای جوایز این مسابقه با حضور سید حکمت‌الله موسوی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، پیمان نبهانی معاون برنامه‌ریزی و تأمین منابع مدیرکل، جمال عامری‌نسب رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آبادان و همچنین جمعی از فعالان فرهنگی، گردشگری و اجتماعی آبادان در کافه‌رستوران مجلل مانی برگزار شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان در این آیین، احیای سنت‌های اصیل و قدیمی ایران را موضوعی ضروری برشمرد و اظهار داشت: «سلامت جامعه در گروی حفظ و احیای سنت‌های بومی و محلی است.»

سیدحکمت‌الله موسوی با تأکید بر این‌که امید می‌رود همچنان شاهد چنین حرکت‌های فرهنگی باشیم، از برگزارکنندگان این مسابقه تقدیر و تشکر را دارد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان چند بسته فرهنگی نیز به کودکان شرکت‌کننده اهدا کرد.

در پایان «زهرا حیات داودی»، «عرشیا محمدی»، «علی محمودی» و «رقیه میاور» به عنوان نفرات برتر انتخاب و توسط مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان تقدیر شدند.

انتهای پیام/

کد خبر 139908067

برچسب‌ها