دکتر مونسان شهادت محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان را تسلیت گفت

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با صدور پیامی ضمن محکوم کردن ترور کوردلانه و ناجوانمردانه شهید محسن فخری‌‌زاده، شهادت دانشمند هسته‌ای کشورمان را به مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا، روسای قوای سه گانه، ملت شهید پرور ایران و خانواده آن شهید بزرگوار تسلیت گفت.

به گزارش میراث آریا در پیام دکتر علی اصغر مونسان آمده است:

«بسم رب الشهدا و الصدیقین

ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

اقدام کوردلانه و ناجوانمردانه تروریستی که منجر به شهادت دانشمند برجسته هسته‌ای و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران شد، بار دیگر بر ضعف و زبونی استکبار و ایادی صهیونیستی آن صحه گذاشت.

استمرار این اقدامات ددمنشانه دشمنان، نشان از یاس و ناامیدی آنان در شکستن اراده ملت بزرگ ایران اسلامی دارد و بی تردید خللی در مقاومت و مبارزه قهرمانانه فرزندان انقلاب ایجاد نخواهد کرد.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ضمن محکوم ساختن این اقدام بزدلانه، شهادت سرافرازانه شهید محسن فخری.زاده را به مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا، روسای محترم قوای سه‌گانه، ملت شهیدپرور ایران، همکاران و خانواده معزز آن شهید بزرگوار تسلیت و تعزیت می‌گویم.

از خداوند متعال برای آن مجاهد الی الله علو درجات و هم‌نشینی با شهیدان والامقام اسلام و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.»

انتهای پیام/

کد خبر 1399090713

برچسب‌ها