دکتر مونسان روز مجلس را به نمایندگان خانه ملت تبریک گفت

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در پیامی فرارسیدن سال‌روز شهادت آیت‌الله سیدحسن مدرس و روز مجلس را به نمایندگان خانه ملت تبریک گفت.

به‌گزارش میراث‌آریا، پیام تبریک دکتر علی‌اصغر مونسان به این مناسبت به شرح زیر است:

«دهم آذرماه سال‌روز شهادت اسوه تاریخ‌سازی است که در فضای تاریک و استبداد شاهنشاهی، شجاعانه و مجاهدانه بیرق دفاع از حقوق ملت را برافراشت و با حذف مرزهای دیانت و سیاست، جانی تازه به عرصه قانون‌گذاری بخشید. بی‌تردید هویت امروز خانه ملت مرهون حماسه‌آفرینی و روشنگری‌های بزرگ‌مردی است که حضورش در مجلس زمانه خویش فراتر از یک مقام نمایشی، الگویی ماندگار از زبان گویای ملت در سایه پیوند دیانت و سیاست ترسیم کرد. بر این سیاق بود که به فرموده رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در نظام جمهوری اسلامی مجلس در رأس همه امور قرار گرفت، چرا که مجلس تجلی اراده ملت است و باید نقش متعالی و سازنده خود را به‌عنوان صدای رسای مردم به شایستگی ایفا کند.

دهم آذرماه سال‌روز شهادت اسوه مدافعان ملت شهیدآیت‌الله سیدحسن مدرس و روز مجلس و دوازدهم آذر سال‌روز قانون اساسی را به قانون‌گذاران خدوم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت می‌گویم و از خداوند متعال، توفیق و سربلندی نمایندگان محترم خانه ملت را در خدمت به مردم عزیزمان، در سایه تعامل حسنه با دستگاه‌های اجرایی، مسئلت دارم.»

انتهای پیام/

کد خبر 1399091056

برچسب‌ها