معرفی جاذبه‌های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در فضای مجازی

مدیرکل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد از اجرای سلسه برنامه‌های معرفی جاذبه‌های گردشگری و تاریخی استان در فضای مجازی خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کهگیلویه و بویراحمد، مجید صفایی روزشنبه ۱5 آذرماه ۹۹ گفت: «براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌ شده، فصل جدیدی از معرفی جاذبه‌های استان در فضای مجازی آغاز شده که تا پایان محدودیت‌های کرونا ادامه دارد.»

او با بیان اینکه پخش زنده بازدید از موزه باستان‌شناسی یاسوج به‌عنوان اولین برنامه با استقبال علاقه‌مندان و مخاطبان روبه‌رو شد، اظهار کرد: «پخش زنده و اینستاگرامی تهیه نخ برای تولیدات گلیم، جاجیم‌بافی، سیاه‌چادر‌بافی  و... از دیگر برنامه‌های پیش رو است.»

مدیرکل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد افزود: «صفحه اینستاگرام به آدرسww.instagram.com/kb_cthh  جاذبه‌های گردشگری طبیعی و تاریخی استان را معرفی می‌کند.»

کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان‌های ایران است. مرکز آن شهر یاسوج است که با مساحتی حدود ۱۶ هزار و ۲۴۹ کیلومتر مربع، در امتداد رشته کوه‌های زاگرس و دنا قرار دارد.

کهگیلویه و بویراحمد با داشتن بیش از 320 منطقه گردشگری، 300 تفرجگاه تفریحی، وجود بقاع متبرکه امام‌زادگان واجب‌التعظیم از جمله بی‌بی حکیمه(س) خواهر امام رضا(ع) و بیش از دو هزار آثار تاریخی یکی از مقاصد مهم گردشگری در جنوب ایران است.

انتهای پیام/

کد خبر 1399091516

برچسب‌ها