رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سمنان منصوب شد

در مراسمی با حضور فرماندار سمنان، رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سمنان منصوب شد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، مهدی جمال روز سه‌شنبه 18 آذر ماه 1399 و در این مراسم، حمیدرضا دوست‌محمدی را به عنوان رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سمنان معرفی کرد.

او ابراز امیدواری کرد که با آغاز به کار رئیس جدید اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سمنان و با حمایت‌های فرماندار سمنان، زمینه تحول هر چه بیشتر در گردشگری سمنان فراهم شود.

نادر فخری فرماندار سمنان نیز با تاکید بر اینکه یکی از اولویت‌های اصلی‌اش رشد گردشگری است، بر رشد گردشگری و حمایت از هنرمندان صنایع‌دستی سمنان تاکید کرد.

در حکم انتصاب رئیس اداره میراث‌فرهنگی شهرستان سمنان که به امضای مدیر کل میراث‌فرهنگی استان سمنان رسیده، آمده است:

«نظر به تعهد و تجربه ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان "رئیس اداره شهرستان سمنان" منصوب می‌شوید.

مدیریت، برنامه‌ریزی، هماهنگی و سامان‌دهی کلیه امور مربوط به اداره شهرستان سمنان در راستای تحقق اهداف اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان از مهم‌ترین شاخصه‌های مدیریتی جنابعالی خواهد بود.

بدیهی است اعتماد، اطمینان و ارزیابی عملکرد بنای تداوم همکاری با شما خواهد بود.

توفیق روز افزونتان را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی، در پرتو منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت خدمتگزار از خداوند متعال خواهانم.»

دوست‌محمدی پیش از این معاون گردشگری، سرمایه‌گذاری و تامین منابع اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌‎دستی استان سمنان بود.

او جزو سه نفر برگزیده آتلیه دفتر مهندسی ستاد کل فرماندهی کل نیروی هوایی کشور ( نهاجا) در سال‌های ۱۳۷۵ تا ۱۳۷۷ است. مستندنگاری و به‌روزرسانی و تهیه نقشه‌های کاروانسراهای تاریخی استان سمنان، ابنیه تاریخی استان و … طراحی و ترسیم نقشه‌های فاز یک و دو معماری مراکز مذهبی استان اعم از مصلی بزرگ سمنان و مهدیه بزرگ سمنان بر اساس الگوهای معماری اسلامی ایران، ریاست اداره شهرستان سمنان و … از جمله فعالیت‌های او است.

انتهای پیام/

کد خبر 13990918303063

برچسب‌ها