اعلام فراخوان مرحله اول ارسال طرح‌های پژوهشی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سال 1399

فراخوان مرحله اول ارسال طرح‌های پژوهشی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سال 1399 اعلام شد.

به‌گزارش میراث‌آریا، وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در راستای شناسایی اولویت‌های پژوهشی خود در سال 1399 پس از نیازسنجی امور پژوهشی و مطالعاتی وزارت‌خانه به‌منظور رفع نیازهای پژوهش‌های کاربردی مرتبط در نظر دارد با بهره‌گیری از مجریان توانمند پژوهشی، طرح‌های مطالعاتی ذیل را از طریق فرخوان را به اجرا درآورد.

علاقه‌مندان می‌توانند نظرات و پیشنهادهای خود را در قالب پروپوزال تا پایان دی‌ماه سال جاری ارائه دهند. پروپوزال‌های ارسالی در کمیته ارزیابی طرح وزارت، بررسی می‌شوند و در صورت تائید، هماهنگی‌های لازم با مجریان محترم به‌عمل خواهد آمد.

اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و پژوهشگران می‌توانند پروپوزال‌های پیشنهادی خود را ارائه کنند.

پژوهشگران نیز می‌توانند پروپوزال‌های پیشنهادی خود را  بر اساس شرح خدمات وزارتخانه و در قالب فرمت پروپوزال ارائه شده در این آدرس ارائه کنند و فرم خام را از این آدرس دریافت کنند.

پژوهشگران باید فرم تکمیل‌شده پیشنهادی خود را به آدرس daftar_barnamehrizi@yahoo.com ایمیل کنند. مهلت ارسال پروپوزال‌ها تا پایان دی‌ماه سال جاری است.

عناوین طرح‌های پژوهشی در حوزه‌های مختلف به شرح زیر است:

حوزه گردشگری: تدوین سند بخشی توسعه گردشگری روستایی و عشایری با تاکید بر ارائه محصول جدید (حداقل 3محصول) و مدل اجرایی

حوزه برنامه‌ریزی و تامین منابع:‌ تدوین ضوابط فنی و معماری تاسیسات گردشگری با رویکرد نظام جامع سرمایه‌گذاری به‌منظور ایجاد وحدت رویه در صدور مجوزها

حوزه میراث فرهنگی: تهیه نظام فنی و اجرایی اختصاصی مربوط به بناها و بافت‌های تاریخی‌فرهنگی (ثبت شده ملی و باارزش)

حوزه صنایع دستی: 1. شناسایی ذینفعان صنایع‌دستی کشور شامل تولیدکنندگان، صادرکنندگان و تامین‌کنندگان و برآورد نقش آن‌‍ها در زنجیره تولید (Top Ten)- منجر به ارائه سامانه، 2. ارائه راهکارهای اجرایی جهت تجاری‌سازی صنایع‌دستی کشور منتهی به ارائه سامانه رصد، و 3. ارائه مدل برآورد میزان فروش صنایع‌دستی در داخل و خارج ازکشور (رسمی و چمدانی)

انتهای پیام/

کد خبر 1399100636

برچسب‌ها