نشست بصیرت‌افزایی، روشنگری و تبیین مکتب حاج‌قاسم سلیمانی برگزار می‌شود

مرکز مقاومت بسیج وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی باتوجه به فرارسیدن دهه بصیرت و مجاهدت با موضوع اولین سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی و دهه اول فاطمیه، نشست بصیرت‌افزایی و روشنگری و تبیین مکتب حاج‌قاسم سلیمانی را برگزار می‌کند.

به‌گزارش خبرنگار میراث‌آریا، اجرای این برنامه به‌صورت ویدئو‌کنفرانس برای فرماندهان استان‌ها و فرماندهان تهران است که به‌مناسبت فرارسیدن اولین سالگرد شهادت سردار حاج‌قاسم سلیمانی و فرا‌رسیدن دهه فاطمیه برگزار می‌شود.

همچنین فضا‌سازی محیطی این ایام در همه پایگاه‌ها، ساخت کلیپ با موضوع اخلاص و اراده حاج‌قاسم سلیمانی، اجرای رزمایش سایبری در شبکه اجتماعی با ایجاد کمپین متناسب ایام فاطمیه (س) و سالگرد شهادت حاج‌قاسم سلیمانی و اجرای نمایشگاه تاریخچه حجاب در ایران در ایام فاطمیه (س) از دیگر فعالیت‌های مرکز مقاومت بسیج وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برای این ایام است.

در سطح ستادی و استانی نیز، برگزاری مسابقات فرهنگی با عناوین مسابقه نقاشی ویژه فرزندان پرسنل باعنوان «حاج قاسم همچون پدری مهربان»، مسابقه نامه‌نگاری ویژه فرزندان پرسنل با موضوع «سلیمانی قهرمان من»، برگزاری مسابقه ویژه همکاران باعنوان «شهید سپهبد سلیمانی» و برگزاری مسابقه ویژه همکاران باعنوان حضرت فاطمه زهرا(س) به‌نام «مادر بی‌نشان» از برنامه‌های این مرکز است.

از دیگر برنامه‌های مرکز مقاومت بسیج این وزارتخانه می‌توان به تهیه کلیپ، دلنوشته، متن، شعر و انتشار به‌عنوان پست با هشتک «#مرد- میدان» و ارسال اسکرین‌شات به شماره09025385402 تا تاریخ 18 دی‌ماه 99، برگزاری مسابقه ویژه همکاران باعنوان حضرت فاطمه زهرا(س) به نام «مادر بی‌نشان» و برگزاری مسابقه مقاله‌نویسی ویژه همکاران با موضوع نقش مکتب سلیمانی در گام دوم انقلاب اسلامی با شاخص‌های امید و جوانگری، اشاره کرد.

مقاله ارسالی باید حداکثر در 12 صفحه و با قلم B nazanin 14 و با ذکر نشانی، مشخصات و تلفن ارسال شود.

در شیوه مقاله‌نویسی نیز باید چکیده، مقدمه، متن، نتیجه، ذکر منابع رعایت و از طریق واتساپ به‌صورت پی‌دی‌اف به شماره 09025385402 تا تاریخ 18 دی 99 ارسال شود.

انتهای پیام/

کد خبر 13991009471733

برچسب‌ها