رونمایی از نشان حوزه اتومبیل‌رانی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی استان یزد

دکتر مونسان وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در حاشیه سفر خود به استان یزد از نمایشگاه خودروهای تاریخی حوزه اتومبیل‌رانی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی دیدن کرد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی جمهوری اسلامی ایران، دکتر مونسان و هیئت همراه که به استان یزد سفر کرده‌اند، روز یکشنبه 5 بهمن 99 از نمایشگاه خودروهای تاریخی‌کلاسیک و سافاری که از سوی حوزه اتومبیل‌رانی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی با هدف ارائه توانمندی و ظرفیت‌های حوزه اتومبیل‌رانی استان برگزار شده است، بازدید کرد.

در این بازدید، نشان حوزه اتومبیل‌رانی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی استان یزد رونمایی و نخستین لوگوها توسط دکتر مونسان روی خودروها، نصب و چسبانده شد.

این نمایشگاه که از روز چهارم بهمن ماه آغاز به کار کرده است، مورد استقبال دکتر مونسان، هیئت همراه و علاقه‌مندان به خودرو قرار گرفت.

درویشی مدیر حوزه اتومبیل‌رانی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی ضمن قدردانی از حسن توجه و حمایت دکتر مونسان گفت: «شناسایی، حفظ و صیانت از خودروهای تاریخی‌‌کلاسیک و سامان‌دهی خودروهای سافاری بر اساس دستور وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از اهم وظایف حوزه اتومبیل‌رانی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی است.»

او همچنین از حمایت‌های اربابی مدیرعامل کانون جهان‌گردی و اتومبیلرانی، قدردانی و خاطرنشان کرد: «با فعالیت حوزه‌های اتومبیل‌رانی در استان‌ها و اجرای برنامه‌های تدوین شده در حیطه وظائف محوله از سوی فدراسیون بین‌المللی اتومبیلرانی، رویدادهای باشکوهی در سطح کشور و به مناسبت‌های مختلف با هدف توسعه علمی‌آموزشی‌تفریحی اتومبیل‌رانی و موتورسواری برگزار شده است.»

انتهای پیام/

کد خبر 13991106322257

برچسب‌ها