مجموعه مرکز روابط‌عمومی یک ید واحد است

نشست فصلی و مراسم معارفه دبیر ستاد فضای مجازی و سرپرست اداره ارتباط با رسانه مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار میراث‌آریا، این نشست با حضور علیرضا بای رئیس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، معاونان، مدیران و کارشناسان مرکز روابط‌عمومی صبح امروز هشتم بهمن‌ماه ۹۹ در سالن فجر برگزار شد.

بای در ابتدای این نشست با اشاره به ظرافت‌ها و حساسیت‌های حوزه خبر گفت: «در مدت دو سال گذشته شاهد ارتقای جایگاه مجموعه روابط‌عمومی میان تمامی سطوح وزارتخانه بودیم. امیدوارم این روند ادامه‌دار باشد و در چارچوب عملکرد دو‌جانبه وزارت و رسانه نیز همچنان عملکرد خوبی داشته باشیم.»

او با بیان اینکه در مرکز روابط‌عمومی به مدیریت‌محور بودن بسنده نکرده‌ام، تصریح کرد: «ما در این مجموعه ید واحد هستیم و بهترین نیروها را در سطح وزارت داریم. هر یک از همکاران من در این مرکز مستقلا در تصمیم‌گیری‌ها دخیل و تاثیرگذار هستند و من یک حلقه وصل هستم.»

رئیس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی به اخذ مجوز خبرگزاری میراث‌آریا پس از 16 سال اشاره کرد و گفت: «تدوین ساختار جدید و توسعه این خبرگزاری به‌ویژه فعالیت به زبان‌های خارجی در دستور کار قرار خواهد گرفت.»

بای در پایان از نقش تک تک افراد در مجموعه‌ مرکز روابط‌عمومی برای رسیدن به این جایگاه سپاس‌گزاری و ابراز امیدواری کرد که این روند رو به صعود با همدلی و وفاق ادامه‌دار باشد.

در ادامه، مراسم معارفه علی مومن‌لو دبیر ستاد فضای مجازی و حسین سعیدی سرپرست اداره ارتباط با رسانه مرکز با اهدای احکام آن‌ها انجام شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1399110854842

برچسب‌ها