تدوین استراتژی و برنامه عملیاتی بازاریابی، تبلیغات و آموزش گردشگری در آذربایجان شرقی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان ‌شرقی از تدوین استراتژی و برنامه عملیاتی بازاریابی، تبلیغات و آموزش گردشگری سلامت، اکوتوریسم و گردشگری غذایی در استان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان ‌شرقی، احمد حمزه‌زاده روز چهارشنبه ۸ بهمن‌ماه ۹۹ ضمن اعلام این خبر، گفت: «در راستای تقویت ظرفیت‌های گردشگری استان تدوین استراتژی و برنامه عملیاتی بازاریابی، تبلیغات و آموزش در حوزه گردشگری سلامت، اکوتوریسم و گردشگری غذایی در دستور کار قرار گرفت.»

او در ادامه به اقدامات انجام گرفته در این طرح پژوهشی اشاره کرد و یادآور شد: «در این پژوهش بررسی نقاط قوت‌، ضعف، تهدیدها و فرصت‌های استان در سه محور گردشگری سلامت، اکوتوریسم و گردشگری غذایی، شناسایی عوامل تعیین‌کننده جذب گردشگر خارجی سلامت در استان از منظر گردشگران خارجی، تهیه نقشه‌های پراکنش ژئوتوریسم و اکوتوریسم استان، تعیین زیرساخت‌های اولویت‌دار مورد نیاز گردشگری سلامت، اکوتوریسم (با تأکید بر اقامتگاه‌های بوم‌گردی) و گردشگری غذایی، تعیین بازارهای هدف داخلی و خارجی استان برای گردشگران، تدوین برنامه‌های عملیاتی (Action Plan) استان در سه محور مجزای گردشگری سلامت، اکوتوریسم و گردشگری غذایی با تأکید بر بازاریابی و تبلیغات برای بازارهای هدف در دستور کار قرار گرفته است.»

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان ‌شرقی با بیان این‌که اجرای عملیاتی این برنامه پژوهشی در دستور کار این اداره‌کل با همکاری دستگاه‌های استانی قرار گرفته است، اظهار کرد: «برنامه عملیاتی در راستای تحقق اهداف این پژوهش با در نظر گرفتن تمامی ابعاد سه حوزه گردشگری سلامت، اکوتوریسم و غذایی برای پیشبرد مسیر توسعه گردشگری استان با همکاری و اهتمام ویژه دستگاه‌های استانی اجرا خواهد شد.»

انتهای پیام/

کد خبر 1399110917

برچسب‌ها