رئیس مجلس شورای اسلامی از کارخانه جهان کریستال بازدید کرد

رئیس مجلس شورای اسلامی، با حضور در کارخانه جهان کریستال از بخش‌های مختلف این مجموعه تولیدی و فعال در حوزه صنایع‌دستی، بازدید به عمل آورد.

به‌گزارش خبرنگار میراث‌آریا، محمد‌باقر قالیباف پنجشنبه 9 بهمن 99 در جریان بازدید از شهرک صنعتی شمس‌آباد و بازدید از مجموعه‌های تولیدی این شهرک، از مجموعه کارخانه تولید شیشه و کریستال (جهان کریستال) بازدید کرد و در گفت‌و‌گو با مدیرعامل، تکنسین‌ها و کارکنان این مجموعه تولیدی از نزدیک در جریان مسائل این کارخانه قرار گرفت.

رئیس مجلس شورای اسلامی، در بازدید از بخش‌های مختلف کارخانه فعال جهان کریستال که یکی از واحدهای فعال در صنعت تولید کریستال در کشور است که محصول خود را به ده‌ها کشور دنیا صادر می‌کند، بر حمایت همه‌جانبه از صنایع‌تولیدی خصوصا صنایع‌دستی تأکید کرد.

 این کارخانه برای توسعه بخش‌های تولیدی و صادرات بیشتر محصولات با مشکل ترخیص مواد اولیه لازم و همچنین تسهیل فرآیندهای تجاری و مبادلاتی روبه‌روست.

قالیباف در پایان این نظارت میدانی در جمع صنعتگران گفت که برای پیشرفت تولید و اشتغال، حمایت از تولید‌کننده و حذف قوانین زائد و دست‌وپاگیر در دستور کار مجلس یازدهم است.

داود فراهانی مدیرعامل جهان کریستال نیز در باره این بازدید گفت: «رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان بازدید از کارخانه جهان کریستال، بر ضرورت جایگزینی صنایع‌دستی به جای نفت تأکید کرد.»

او افزود: «همچنین، آقای قالیباف در نشست با مدیرعامل و مجموعه مدیران و مهندسان این مجموعه مسائل و موضوعات مرتبط با این کارخانه تولیدی را از جمله مشکلات مربوط به ترخیص مواد اولیه در گمرک بررسی کرد.»

انتهای پیام/

کد خبر 1399111126

برچسب‌ها