بازدید دکتر مونسان از مرکز تجاری، تفریحی و اقامتی بوشهرمال

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ظهر امروز دوشنبه ۱۳ بهمن ۹۹ از مرکز تجاری، تفریحی و اقامتی بوشهر‌مال بازدید کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بوشهر، دکتر علی‌اصغر مونسان در این بازدید ضمن خداقوت به مجموعه اجرایی این پروژه، گفت: «این پروژه می‌تواند کمک بسیار زیادی به توسعه گردشگری، اقامتی و تفریحی داشته باشد چرا که بوشهر را مردم کشور به‌عنوان مقصد گردشگری انتخاب کرده‌اند.»

او افزود: «تلاش کنید که این مجموعه ارزشمند بر اساس سلیقه امروز مردم ساخته شود و به بهره‌برداری برسد، همچنین با توجه به وجود سالن‌های مختلف اجرا در این پروژه، اجرایی شدن آن‌ها باید به نحوی باشد که مورد استقبال علاقه‌مندان باشد.»

این مرکز تجاری، تفریحی و اقامتی با حجم سرمایه‌گذاری 800میلیارد ریال در حال ساخت است که فاز اول آن با پیش‌بینی انجام شده طی مدت ۲۰ ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

این پروژه دارای سه فاز است که در فاز دوم آن از معماری بافت بندر بوشهر و اجرای عین به عین عمارت‌ها استفاده خواهد شد.

قسمت‌های مختلف مرکز تجاری، تفریحی و اقامتی بوشهرمال گالری‌های مختلف نمایشگاهی، سالن‌های نمایش و پلاتوهای تأتر، فروشگاه، میدان اجرای آیین‌های سنتی، شهربازی، هتل و باشگاه‌های ورزشی خواهد بود.

به گفته مدیر این پروژه 5700 میلیارد ریال دیگر باید به حجم سرمایه‌گذاری اولیه این پروژه اضافه شود و پیش‌بینی شده به‌طور مستقیم در این مرکز برای ۲۵۰۰ نفر ایجاد اشتغال شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1399111361

برچسب‌ها