معاون گردشگری کشور وارد استان گلستان شد

ولی تیموری معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برای افتتاح پروژه‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان وارد این استان شد.

به گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، ولی تیموری امروز دوشنبه 13 بهمن‌ماه 99 با ورود به فرودگاه بین‌المللی گرگان مورد استقبال ابراهیم کریمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان، احمد تجری مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قرار گرفت.
معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به منظور حضور در آیین افتتاحیه متمرکز پروژه‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان که فردا سه‌شنبه 14 بهمن‌ماه به صورت ویدیو کنفرانس با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد، به گلستان سفرکرده است.
نشست با جوامع تأسیسات گردشگری استان گلستان، بازدید از مزرعه گردشگری توسکا شهرستان گرگان، بازدید از بناهای تاریخی مرمت و احیاشده با کاربری گردشگری در شهر تاریخی استرآباد، بازدید از هتل دلتا گرگان و بازدید از ساحل چارقلی شهرستان گمیشان از جمله برنامه‌های سفر معاون وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به استان گلستان است.

انتهای پیام/

کد خبر 1399111369

برچسب‌ها