دوره آموزش مهارت‌های رانندگی ویژه جانبازان و معلولان برگزار شد

دوره یک روزه آموزش مهارت‌های رانندگی ویژه جانبازان و معلولان از سوی حوزه اتومبیل‌رانی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی و با همکاری هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان البرز برگزار شد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی جمهوری اسلامی ایران، این دوره آموزشی روز پنجشنبه 9 بهمن‌ماه 99 با شرکت اتومبیل‌رانان جانباز و معلول در دو بخش جداگانه تئوری و عملی (صبح و بعدازظهر) در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد.

دوره‌های تخصصی آموزشی از مهم‌ترین راهکارهای رشد و توسعه اتومبیل‌رانی و موتورسواری است. در این دوره‌ها علاقه‌مندان با اصول و تکنیک‌های صحیح رانندگی آشنا می‌شوند که این خود یکی از مهم‌ترین عوامل کاهش تصادفات جاده‌ای و ترویج رانندگی ایمن است.

با توجه به نیازسنجی‌های انجام شده در سطح کشور، راه‌اندازی کمیته جانبازان و معلولان حوزه اتومبیل‌رانی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی در ردیف اهم برنامه‌های این کانون قرار گرفته است که به بهترین نحو و با هدف توسعه همه جانبه اتومبیل‌رانی و زمینه‌سازی برای توسعه فعالیت‌های مرتبط از جمله رالی تورهای گردشگری ویژه جانبازان و معلولان و ایجاد انگیزه، شور و نشاط اجتماعی انجام خواهد شد.

اردشیر درویشی مدیر حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز با حضور در ورزشگاه انقلاب گواهينامه‌های آموزشی  مهارت‌های رانندگی را به شرکت‌کنندگان اهدا کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1399111421

برچسب‌ها