افتتاح یک هتل 5ستاره در کنگان با حضور دکتر مونسان

هتل 5 ستاره پتروجم کنگان، پیش از ظهر امروز سه‌شنبه 14 بهمن 99 در مراسمی با حضور وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افتتاح شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر، دکتر علی‌اصغر مونسان که به بوشهر سفر کرده است هتل پنج ستاره پترو‌جم کنگان را افتتاح کرد.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با افتتاح این پروژه گفت: «این هتل یکی از بزرگ‌ترین هتل‌های کشور است و خوشحالیم که دولت تدبیر و امید به وعده خود برای ساخت هتل پنج ستاره در بوشهر عمل کرد.»

او افزود: «همچنین یک هتل پنج ستاره دیگر هم در استان بوشهر در حال ساخت است و کار ساخت یک هتل 4ستاره هم در این استان با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی فعال است.»

هتل پتروجم‌کنگان با اعتباری بالغ بر 1800میلیارد ریال توسط بخش خصوصی به بهره‌برداری رسید که با راه‌اندازی این پروژه زمینه اشتغال برای 86 نفر فراهم شده است.

این هتل با مساحت 29 هزار مترمربع، دارای 360 اتاق و هزار تخت اقامتی است.

شهرستان کنگان یکی از بنادر جنوبی استان است که با احداث این مرکز اقامتی در کنار ساحل و توسعه زیرساخت گردشگری در این شهرستان، شاهد کیفیت‌بخشی مطلوب برای ارائه خدمات به گردشگران خواهیم بود و همچنین در کنار صنعت نفت و گاز، رونق گردشگری هم در این شهرستان بیشتر خواهد شد و به رونق اقتصاد و اشتغال‌زایی کنگان کمک خواهد کرد.

 

انتهای پیام/

کد خبر 1399111443

برچسب‌ها