سرپرستان ۲ معاونت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگر‌ی و صنایع‌دستی البرز منصوب شدند

در حکمی از طرف مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگر‌ی و صنایع‌دستی البرز، سعید دوستانی به سمت سر‌پرست معاونت سرمایه‌گذاری و تأمین‌منابع و مرتضی نیکرو به عنوان سرمرست معاونت گردشگری استان منصوب شد.

به‌ گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگر‌ی و صنایع‌دستی استان البرز، مراسم تودیع‌و‌معارفه معاونت سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره‌کل، عصر یکشنبه ۱۹ بهمن‌ ماه ۹۹ انجام شد.

متن این حکم به شرح ذیل است: 

«نظر به تعهد، سوابق و تجارب مفید و ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان سر‌پرست معاونت سرمایه‌گذاری و تأمین منابع منصوب می‌شوید. شناسایی، ایجاد و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و فراهم آوردن امکانات جذب سرمایه‌گذار و تلاش برای رفع موانع و تسهیل در انجام فر‌آیند‌ها‌ی مربوطه در بخش خصوصی و تعامل با سایر دستگاه‌های اجرایی مورد انتظار است. امید است با اتکال به خداوند متعال و تلاش و پشتکار در انجام وظایف محوله موفق و سرافراز باشید.»

در این مراسم از زحمات یاسین جباری معاون پیشین، تقدیر و تشکر به عمل آمد.

همچنین در حکمی از طرف مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگر‌ی و صنایع‌دستی البرز، مرتضی نیکرو سر‌پرست جدید معاونت گردشگر‌ی البرز شد.

در متن این حکم آمده است:

«نظر به تعهد و تجربه جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سر‌پرست معاونت گردشگر‌ی منصوب می‌شوید. امید است به پشتوانه جدیت، پشتکار، و اتکال به خداوند متعال و بهره‌گیری از متخصصان و کار‌شناسان رشته‌ها‌ی مرتبط اداره‌کل و وزارتخانه در راستا‌ی تحقق توسعه پایدار و همه‌جانبه استان، موفق و سر‌بلند باشید.»

در این مراسم از زحمات سعید دوستانی معاون قبلی تقدیر و تشکر شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1399112075

برچسب‌ها