پیام تبریک دکتر مونسان به‌مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در پیامی چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، در پیام تبریک دکتر علی‌اصغر مونسان آمده است:

«والفجر ولیال عشر...

42 سال پیش در چنین ایامی در سایه درایت و شجاعت رهبری بزرگ، میوه شیرین سال‌ها مبارزه با ظلم و جور به بار نشست و خورشیدِ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران طلوع کرد. انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به‌مثابه نسخه‌ای آرمانی و نجات‌بخش برای ملت‌های ستم‌دیده، با شعار بنیادین نه شرقی و نه غربی، و با هدف عینیت‌بخشی به مفاهیم استقلال، آزادی و عدالت، با اراده‌ای مردمی به پیروزی رسید و پس از چهاردهه، همچنان با عزم و اراده مردم به مسیر هدفمند خود ادامه می‌دهد.

اکنون که در آغاز راه روشن چله دوم انقلاب هستیم، با نگاه روشنگرانه و راهگشای رهبر معظم انقلاب اسلامی، گام دوم با چشم‌اندازی دقیق ترسیم شده است و بی‌تردید نیازمند استمرار همان وحدتی است که خمینی کبیر همواره بر آن تأکید داشتند.

با درود به روح پرفتوح حضرت امام خمینی(ره) و شهدای والامقام، چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک می‌گویم و تحقق آرمان‌های والای امام راحل و رسیدن به اهداف متعالی گام دوم را در سایه همراهی و همگامی ملت بزرگ ایران اسلامی، آرزومندم.»

انتهای پیام/

کد خبر 1399112163

برچسب‌ها