پنجمین تور رسمی کلوپ موتورسواران کانون جهان‌گردی و ‌اتومبیل‌رانی برگزار شد/ حضور موتور سواران در رژه مراسم 22 بهمن

پنجمین تور رسمی کلوپ موتورسواران کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی از سوی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی، در این رژه رسمی که روز چهارشنبه 22 بهمن 99 همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران برپا شد، ۲۶۰ دستگاه موتور سیکلت پلاک ملی و ۴۲ دستگاه موتور سنگین با رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی، حضور داشتند.

شرکت‌کنندگان در رویداد فوق، حرکت خود را از میدان سپاه آغاز کردند و به صورت منظم و یکپارچه به سمت میدان آزادی تهران رژه رفتند.

پنجمین تور رسمی کلوپ موتورسواران، از سوی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و با همکاری سپاه پاسداران تهران محمد رسول‌الله (ص) و هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان البرز اجرا شد.

 با توجه به برگزاری موفقیت‌آمیز پنج دوره تور موتورسواری در کشور، پس از اتمام همه‌گیری ویروس کرونا اولین تور رسمی بین‌المللی موتورسواری به مقصد کربلای معلی برگزار خواهد شد.

همچنین همزمان با چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، موتورسواران و اتومبیل‌رانان هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان البرز در رژه خودرویی و‌ موتوری این روز فرخنده حاضر شدند.

این رژه روز 22 بهمن 99 با هماهنگی و همکاری هیئت موتورسواری و ‌اتومبیل‌رانی استان البرز و وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

موتورسواران و اتومبیل‌رانان با حضور حداکثری در این رژه باشکوه و همگام با مردم شریف استان، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا با آرمان‌های مقدس بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، تجدید پیمان کردند.

همراهی کاروان عروس و دامادهای شرکت‌کننده در رژه از جمله برنامه‌هایی بود که توسط کمیته حراست و انتظامات و ‌موتورسواران هیئت استان البرز اجرایی شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1399112516

برچسب‌ها