اهدای بیش از 14هزار کتاب و مجله به نهاد کتابخانه‌های عمومی سه استان محروم

14هزار و 805 کتاب و مجله به‌همت مرکز معرفی فرهنگی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری به نهاد کتابخانه‌های عمومی سه استان محروم اهدا شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری، کتا‌ب‌های اهدایی در حوزه‌های میراث‌فرهنگی، باستان‌شناسی، حفاظت و مرمت، مردم‌شناسی، ابنیه و بافت، گردشگری، هنر‌های سنتی، زبان‌شناسی و ...  روز 28 بهمن‌ماه به استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و کهگیلویه و بویراحمد ارسال شد.

از آنجا که فراهم‌کردن امکان مطالعه برای تمامی اقشار جامعه از راه‌های اصلی دست‌یابی به عدالت آموزشی است، این اقدام با همکاری روابط‌عمومی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری، با هدف کمک به ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در بین اقشار مناطق محروم و روستایی و تجهیز کتابخانه‌های این مناطق انجام شد.

«ارتباط باستان‌شناسی و گردشگری فرهنگی»، «بخش‌بندی بازار گردشگری»، «زبان اورارتویی»، «کاروانسراهای خراسان»، «موزه‌های روستایی»، «مجله نامه پژوهشگاه»، «راهنمای حفاظتگران ومرمتگران»، «مجموعه مقالات هفتمین همایش حفاظت و مرمت اشیای فرهنگی‌تاریخی» و ... بخشی از عناوین کتاب‌های ارسالی است.

انتهای پیام/

کد خبر 13991128588292

برچسب‌ها