وزیر گردشگری ونزوئلا وارد تهران شد

وزیر گردشگری ونزوئلا صبح امروز سه‌شنبه 5 اسفندماه 99 وارد تهران شد و در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) مورد استقبال محمدحسن طالبیان معاون میراث‌فرهنگی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، علیرضا ایزدی مدیرکل حوزه وزارتی و امور بین‌الملل و تعدادی از مدیران ارشد این وزارتخانه قرار گرفت.

به‌گزارش خبرنگار میراث‌آریا، علی پادرون وزیر گردشگری ونزوئلا به‌منظور شرکت در مراسم افتتاحیه نمایشگاه گردشگری و صنایع‌دستی تهران و بازدید از جاذبه‌های گردشگری و آثار فرهنگی‌تاریخی چند استان کشورمان، به ایران سفر کرده است.
او در بدو ورود به فرودگاه بین المللی امام خمینی، از ایران به‌عنوان خانه خودش نام برد و گفت: «ایران را خانه خودمان می‌دانیم. این کشور دوست ما است، خوشبختانه روابط خوبی بین ایران و ونزوئلا برقرار است.»
پادرون افزود: «در سفر به ایران ضمن دیدار با مسئولان عالی‌رتبه گردشگری، از جاذبه‌های فرهنگی‌تاریخی بازدید می‌کنم و نشست‌هایی را نیز با بخش خصوصی خواهم داشت.»
حضور در نمایشگاه گردشگری و صنایع‌دستی تهران و بازدید از بخش‌های مختلف آن، نشست با دکتر علی‌اصغر مونسان وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، امضای تفاهم‌نامه طرح گردشگری 2024- 2020 و برگزاری نشست با تعدادی از فعالان بخش خصوصی گردشگری از برنامه‌های روز اول سفر وزیر گردشگری ونزوئلا به ایران است.
او روز چهارشنبه 6 اسفند 99 در دومین روز از سفر خود وارد استان کرمان شده و از باغ شاهزاده ماهان و کویر شهداد بازدید می‌کند.
علی پادرون پنجشنبه 7 اسفند 99 با سفر به اصفهان از برخی اماکن فرهنگی‌تاریخی استان بازدید خواهد کرد.
بازدید از مجموعه جهانی کاخ گلستان، موزه ملی و برج میلاد در تهران از دیگر برنامه‌های او در سفر به ایران است.
در سفر چهار روزه وزیر گردشگری ونزوئلا، معاون وزارت امور خارجه این کشور و سفیر ونزوئلا در تهران، و تعدادی از مدیران جمهوری اسلامی ایران از جمله مسئولان وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی او را همراهی خواهند کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1399120517

برچسب‌ها