اقتصاد فعال در زنجان نیازمند یاری هنرمندان صنایع‌دستی و فعالان گردشگری است

نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه استان زنجان با حضور در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و سی و چهارمین نمایشگاه صنایع‌دستی تهران از غرفه‌های صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان بازدید کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان، صبح امروز سه ­شنبه 5 اسفند ۹۹، آیت‌الله علی خاتمی در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و سی و چهارمین نمایشگاه صنایع‌دستی تهران از غرفه­‌های صنایع‌دستی و گردشگری در سالن ۳۸ شماره یک بازدید کرد.

او از 5 رشته صنایع‌دستی استان و دفاتر خدمات مسافرتی گردشگری و اولین مجتمع گردشگری معدنی سرب و روی انگوران بازدید کرد و در این بازدید صنعتگران صنایع‌دستی استان زنجان و فعالان گردشگری به بیان مشکلات و موانع توسعه و ترویج خود در دوران کرونا پرداختند.

در این بازدید آیت‌الله خاتمی گفت: «اقتصاد فعال در زنجان نیازمند یاری هنرمندان و صنعتگران حوزه صنایع‌دستی و فعالان گردشگری است که این امر نیز با حمایت بیشتر مسئولین محقق خواهد شد.»

او افزود: «برای حمایت از فعالان این حوزه­‌ها در بحران‌هایی که کرونا از ابتدای سال در بخش مشاغل صنایع‌دستی و گردشگری ایجاد کرده است، برپایی نمایشگاه تهران تا حد زیادی کمک می‌کند تا از این بحران عبور کنند.»

انتهای پیام/

کد خبر 1399120541

برچسب‌ها