بازدید وزیر گردشگری ونزوئلا از پژوهشکده هنرهای سنتی و نمایشگاه دست‌ساخته‌های هنرمند قزوینی

وزیر گردشگری ونزوئلا با حضور در وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از پژوهشکده هنرهای سنتی واقع در ساختمان مرکزی این وزارتخانه بازدید به عمل آورد.

به‌گزارش خبرنگار میراث‌آریا، علی پادرون که صبح امروز سه‌شنبه 5 اسفند 99 وارد تهران شده است، عصر امروز با همراهی دکتر علی‌اصغر مونسان وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از بخش‌های مختلف پژوهشکده  هنرهای سنتی این وزارتخانه بازدید کرد.

او در این بازدید و در گفت‌و‌گو با تعدادی از هنرمندان فعال در رشته‌های مختلف، از نزدیک با هنرهای سنتی و صنایع‌دستی ایران آشنا شد.   

وزیر گردشگری ونزوئلا همچنین از نمایشگاه دست‌ساخته‌های علی شیرکول هنرمند قزوینی که در هفته جاری در محل وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی درحال برگزاری است، بازدید کرد.

پادرون در بازدید از این نمایشگاه تخصصی که بیش از 20 اثر از آثار لایه‌چینی چوب علی شیرکول هنرمند قزوینی دارای نشان ملی و فعال در عرصه صنایع‌دستی این استان به نمایش در آمده است، هنرهای سنتی و صنایع‌دستی ایران را ممتاز برشمرد.

همچنین در این نمایشگاه اثر گلدان لایه‌چینی این هنرمند به ارتفاع یک متر و 64 سانتی‌متر و قطر ۷۰ سانتی‌متر به عنوان یکی از بزرگ ترین آثار لایه چینی ایران با حضور وزاری گردشگری ایران و ونزوئلا رونمایی شد.

\"\"

انتهای پیام/

کد خبر 1399120548

برچسب‌ها