معرفی دستاوردهای نوین کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی در نمایشگاه گردشگری و صنایع‌دستی

کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی جمهوری اسلامی ایران با حضور در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی، به‌‌روزترین خدمات و آخرین دستاوردهای خود را معرفی می‌کند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی، در این نمایشگاه که روز سه‌شنبه 5 بهمن 99 با حضور وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، معاون گردشگری، معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی، نماینده مردم اردکان و رئیس فراکسیون گردشگری در مجلس شورای اسلامی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح شد، در سالن B 38، غرفه شماره 22 به کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی و زیرمجموعه‌های آن اختصاص داده‌ شده است.

حسین اربابی مدیرعامل کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی درباره حضور در این نمایشگاه، گفت: «در این غرفه، نحوه دریافت آنلاین مدارک بین‌المللی رانندگی و خودرو، خدمات متنوع و شیوه‌های برخورداری از مزایای اشتراک امداد خودروی کانون و همچنین پرتال جامع گردشگری ایران www.VisitIran.ir  به‌عنوان مرجع رسمی صنعت گردشگری ایران، معرفی می‌شود.»

شرکت سرمایه‌گذاری و سیاحتی زاگرس نیز که از زیرمجموعه‌های کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی به‌شمار می‌رود در این نمایشگاه حضور دارد و مراکز اقامتی شامل هتل بین‌المللی زاگرس بروجرد، سرای فلاحتی کاشان و ... را معرفی می‌کند.

تاکسی گردشگری که تازه‌ترین خدمت کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی در راستای توسعه صنعت گردشگری و ترویج سفرهای مسئولانه است هم در این نمایشگاه معرفی می‌شود.

چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی تهران تا 8 اسفند 99 دایر است.

 

انتهای پیام/

کد خبر 1399120619

برچسب‌ها