بازدید وزرای گردشگری ایران و ونزوئلا از موزه چهل‌ستون و خیابان چهارباغ اصفهان

وزیر میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی کشورمان به همراه وزیر گردشگری ونزوئلا در سفر به اصفهان ظهر روز پنجشنبه ۷ اسفند ۹۹ از تعدادی بناها و اماکن فرهنگی‌، تاریخی و گردشگری این شهر بازدید کرد.

به‌گزارش خبرنگار میراث‌آریا، دکتر علی‌اصغر مونسان وزیر میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی و علی پادرون وزیر گردشگری ونزوئلا با همراهی سیدحسن قاضی‌عسکر معاون امور هماهنگی استانداری، محمدرضا دشتی اردکانی رئیس فراکسیون گردشگری مجلس، فریدون اله‌یاری مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و جمعی از مسئولان استانی از تعدادی آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری اصفهان بازدید به‌عمل آوردند.
وزرای گردشگری ایران و ونزوئلا ابتدا با حضور در موزه چهل‌ستون از بخش‌های مختلف آن بازدید کرده و با سابقه تاریخی این موزه آشنا شدند.
دکتر مونسان و علی پادرون سپس به خیابان تاریخی چهارباغ اصفهان رفتند و از بخش‌های مختلف این خیابان تاریخی و نیز خیابان آمادگاه بازدید و با مسئولان شهری گفت‌و‌گو کردند.
علی پادرون وزیر گردشگری ونزوئلا در جریان بازدید از خیابان چهارباغ اصفهان این خیابان را یکی از زیباترین خیابان‌های تاریخی دانست که اکنون تبدیل به پیاده‌راه گردشگری شده است.
وزرای گردشگری ایران و ونزوئلا همچنین عصر امروز از تعدادی دیگر از بناها، اماکن و آثار تاریخی و همچنین جاذبه‌های گردشگری اصفهان بازدید خواهند کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1399120737

برچسب‌ها