گردشگران علاقه‌مند به فرهنگ به ایران سفر کنند/ ایرانی‌ها صلح‌طلب و مهمان‌نواز هستند

وزیر گردشگری ونزوئلا گفت: «از همه گردشگرانی که به فرهنگ علاقه‌مند هستند، دعوت می‌کنم که به ایران سفر کنند و ببینند که ایران یک کشور صلح‌طلب و مهمان‌نواز است.»

علی پادرون عصر روز پنجشنبه 7 اسفند 99 در جریان سفر به استان اصفهان در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار میراث‌آریا، بابیان این مطلب، افزود: «ایران کشوری است که ملت مستقلی دارد و از گردشگران برای بازدید و سفر به ایران دعوت می‌کنم. من بسیار خوشحال هستم که به ایران سفرکرده‌ام و بار دیگری که بیایم حتما تهران، اصفهان و کرمان را بازدید خواهم کرد.»

او عنوان کرد: «در مدت سفر به ایران لذت بردم و تمایل دارم تا مجددا این لذت را تجربه کنم. ایران مردمانی بسیار مهمان‌نواز و دوست‌داشتنی دارد که با مردم ونزوئلا نیز دوست هستند. من سلام ملت و دولت ونزوئلا را به ملت و دولت ایران می‌رسانم.»

وزیر گردشگری ونزوئلا با اشاره به حضورش در سه استان ایران، اظهار کرد: «در سفر به ایران از تهران، کرمان و اصفهان بازدید کردم و از دیدن زیبایی‌های این شهرها شگفت‌زده شدم. سه شهر بسیار زیبا و تاریخی که برای سفر به آن‌ها از همه گردشگران دعوت می‌کنم.»

او در رأس هیئتی از بخش دولتی و خصوصی روز سه‌شنبه 5 اسفند 99هم‌زمان با برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی، وارد تهران شد.

پادرون روز گذشته به کرمان سفر کرد و با همراهی دکتر علی اصغرمونسان از تعدادی از جاذبه‌های گردشگری و آثار فرهنگی تاریخی ازجمله باغ شاهزاده ماهان و کویر شهداد بازدید کرد.

او امروز و در سومین روز از سفر خود به ایران به‌اتفاق وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشورمان وارد اصفهان شد و از نزدیک به بازدید از آثار فرهنگی تاریخی و جاذبه‌های گردشگری این استان پرداخت.

وزیر گردشگری ونزوئلا فردا جمعه 8 اسفندماه از تعدادی آثار فرهنگی‌تاریخی تهران ازجمله کاخ گلستان و موزه ملی ایران بازدید کرده سپس تهران را به مقصد کاراکاس ترک خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 139912074698

برچسب‌ها