تبلیغات و بازاریابی مؤثر عامل رشد و توسعه گردشگری آذربایجان شرقی

سرپرست دفتر امور مجلس و هماهنگی استان‌های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تبلیغات و بازاریابی گسترده را عامل مؤثر در رشد و توسعه گردشگری آذربایجان شرقی دانست.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی، محمد عظیمی‌پناه روز پنجشنبه ۷ اسفندماه ۱۳۹۹ با حضور در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی تهران با مدیرکل استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

اودر این دیدار با بیان این‌که آذربایجان شرقی جزو پنج استان برتر کشور به لحاظ عملکرد و اقدامات مؤثر در سه حوزه تخصصی است، ادامه داد: «به دنبال اقدامات و برنامه‌های مدون اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان در حوزه تبلیغات و بازاریابی، شاهد رشد قابل ملاحظه در شاخص‌های گردشگری و همچنین معرفی بیش از پیش این استان در میان گردشگران هستیم.»

او در ادامه مجاورت آذربایجان شرقی با کشورهای غربی را ظرفیتی مطلوب در توسعه گردشگری این استان و همچنین شمال غرب کشور دانست و گفت: «ظرفیت‌های متنوع گردشگری استان سبب گردشگری معکوس از کشورهایی همچون ترکیه و جمهوری آذربایجان به این منطقه شده است که باید با تقویت زیرساخت‌ها، این روند را تداوم بخشیم.»

سرپرست دفتر امور مجلس و هماهنگی استان‌های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در ادامه عملکرد مطلوب استان‌ها را در جذب اعتبار و بودجه مؤثر دانست و جذب اعتبار قابل‌توجه برای آذربایجان شرقی را به‌دنبال عملکرد شاخص آن میان ۳۱ استان امری ضروری اعلام کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1399120749

برچسب‌ها