بازدید معاون اول رئیس‌جمهوری از نمایشگاه توانمندی‌های میراث‌فرهنگی و صنایع‌دستی استان گلستان

معاون اول رئیس‌جمهوری در سفر یک ‌روزه به استان گلستان از نمایشگاه توانمندی‌های میراث‌فرهنگی و صنایع‌دستی استان در روستای عطاآباد شهرستان آق‌قلا بازدید کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، اسحاق جهانگیری روز شنبه 9 اسفندماه 99 با همراهی هادی حق‌شناس استاندار، احمد تجری مدیرکل و جمعی از مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی از غرفه‌های صنایع‌دستی و هنرهای سنتی هنرمندان استان و نمایشگاه دیوار بزرگ گرگان در نمایشگاه توانمندی‌های میراث‌فرهنگی و صنایع‌دستی استان در روستای عطاآباد شهرستان آق‌قلا بازدید کرد.
در این بازدید توضیحات لازم در خصوص اهمیت و ثبت جهانی دیوار بزرگ گرگان و همچنین حوزه صنایع‌دستی استان توسط مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان ارائه شد.
نمایشگاه توانمندی‌های میراث‌فرهنگی و صنایع‌دستی استان گلستان در حاشیه مراسم افتتاح متمرکز پروژه‌های روستایی استان در روستای عطاآباد شهرستان آق‌قلا برگزار شد.
معاون اول رئیس‌جمهوری به‌منظور افتتاح و بازدید از چند پروژه مهم در زمینه راه، کشاورزی، روستایی و صنعت به استان گلستان سفر کرده است.

 

\"\"

 

\"\"

 

\"\"

 

\"\"

انتهای پیام/

کد خبر 1399121021

برچسب‌ها