پرتغالی‌ها در «دروازه ایران»

یک پایگاه اطلاع‌رسانی به زبان پرتغالی راه‌اندازی شده است تا فرهنگ و هنر ایرانی را به افراد پرتغالی‌زبان سراسر دنیا معرفی کند.

به گزارش میراث آریا، پایگاه اطلاع‌رسانی ایرانیان به زبان پرتغالی در این کشور راه‌­اندازی شده است. هدف از راه‌اندازی این پایگاه، معرفی فرهنگ و هنر ایرانی و اطلاع‌رسانی درباره پیشرفت‌ها و جلوه‌های زندگی اجتماعی معاصر ایرانیان به جهان پرتغالی‌زبان بوده است.

نشانی این پایگاه اطلاع‌رسانی Iranianos.pt است و عنوان «دروازه ایران» (به پرتغالی: Portal de Irao) برای آن انتخاب شده است. در این وبسایت، گردشگران پرتغالی‌زبان‌ می‌توانند با ابعاد مختلف تاریخی و تمدنی، فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، جاذبه‌های فرهنگی، گردشگری، صنایع دستی، بوم‌گردی و اطلاعات کاربردی و مفید برای سفر به ایران آشنا شوند و به این ترتیب به سفر به کشورمان تشویق شوند.

در وبسایت دروازه ایران، علاوه بر معرفی خصوصیاتی همچون اقلیم آب و هوایی، جغرافیا، هنر و فرهنگ، تاریخ و اقتصاد ایران، کاربران می‌توانند سری به جاذبه‌های گردشگری ثبت جهانی ایران بزنند، با صنایع دستی ایرانی آشنا شوند، استان‌های گردشگرپذیر ایران را بشناسند و از جاذبه‌های هنری، اکوتوریسم و مراسم و آیین‌های سنتی بازدید کنند. حتی اطلاعات اقامتی و معرفی رستوران هم در این وبسایت برای گردشگران ارائه شده است. 

انتهای پیام/

کد خبر 1399121761

برچسب‌ها