تقویت حوزه گردشگری چهارمحال و بختیاری در دوران پساکرونا نیازمند برندسازی است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: «تقویت حوزه گردشگری در این استان در دوران پساکرونا به برندسازی گردشگری نیاز دارد.»

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، مهرداد جوادی شامگاه شنبه 23 اسفندماه 1399 در نسیت با تعدادی از فعالان حوزه گردشگری استان تأکید کرد: «در دوران شیوع ویروس کرونا خسارت‌های فراوانی به بخش گردشگری وارد شد.»

او افزود: «برای جبران بخشی از این خسارت‌ها و بازگشت رونق به حوزه گردشگری در دوران پساکرونا باید به برندسازی گردشگری به‌عنوان یکی از مهم‌ترین راهکارهای عملیاتی توجه ویژه شود.»

جوادی تصریح کرد: «در یک‌سال گذشته دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، سرمایه‌های گردشگری، راهنمایان گردشگری و مؤسسات و مراکز آموزشی گردشگری چهارمحال و بختیاری با مشکلات فراوان و زیادی مواجه شده‌اند.»

او یادآور شد: «اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری برای رفع و جبران برخی از این خسارت‌ها نسبت به پیگیری برای پرداخت تسهیلات جدید، تمدید تسهیلات قبلی، بخشش جریمه‌های تسهیلاتی، لحاظ کردن معافیت‌ها و استمهال دیون، تلاش برای جذب منابع فنی و اعتباری اقدام کرده است.»

جوادی اضافه کرد: «امیدواریم با کنترل، مهار و ریشه‌کنی ویروس کرونا بتوان وضعیت گردشگری چهارمحال و بختیاری به‌عنوان بهشت بوم‌گردی ایران را متحول، خسارت‌های ناشی از شیوع بیماری کووید 19 در این استان را جبران و حوزه گردشگری را با رونق دوباره مواجه کرد.»

انتهای پیام/

کد خبر 1399122417

برچسب‌ها