بازدید معاون گردشگری خراسان‌جنوبی از تاسیسات گردشگری شهرستان بشرویه

معاون گردشگری، سرمایه‌گذاری و تامین‌منابع اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان‌جنوبی از تاسیسات گردشگری شهرستان بازدید کرد.

به گزارش میراث‌آریا به‌نقل‌از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان‌جنوبی، مرتضی عربی در روز سه‌شنبه 3 فرودین‌‌ماه با هدف بازدید از تاسیسات گردشگری شهرستان بشرویه، ابلاغ ضوابط و دستورالعمل‌های بهداشتی، نظارت بر حسن انجام ضوابط بهداشتی تاسیسات گردشگری و نحوه خدمت‌دهی به مسافران و گردشگران نوروزی به شهرستان بشرویه سفر کرد.

او ضمن بازدید از تاسیسات گردشگری فعال، از پروژه‌های در حال احداث یا مرمت حوزه گردشگری در شهر بشرویه و روستاهای تابعه نیز دیدن کرد.

معاون گردشگری استان ضمن دیدار با فعالان گردشگری شهرستان ابراز امیدواری کرد: «با حمایت دولت و همکاری بخش خصوصی شاهد رشد بخش‌های مختلف گردشگری در دوران پسا کرونا باشیم.»

عربی در پایان ضمن یادآوری مجدد اهمیت موضوع رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تاسیسات گردشگری و برخورد با افراد خاطی که دستورالعمل‌های بهداشتی و ارزش‌های دینی را رعایت نمی‌کنند از مدیران تاسیسات گردشگری خواست: «نهایت حساسیت‌ها را در این زمینه به خرج دهند.»

انتهای پیام/

کد خبر 1400010523

برچسب‌ها