تقدیر استاندار آذربایجان‌ غربی از اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان به دلیل تحقق اقتصاد مقاومتی

استاندار آذربایجان ‌غربی با اهدای لوحی از تلاش‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان در ایجاد شرایط مناسب برای افزایش سرمایه‌گذاری و تحقق اقتصاد مقاومتی تقدیر کرد.

به گزارش میراث آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌ غربی، 15 فروردین، محمدمهدی شهریاری، استاندار آذربایجان‌ غربی با اهدای لوح تقدیر به جلیل جباری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان از تلاش‌های این اداره‌کل برای ایجاد شرایط مناسب برای افزایش سرمایه‌گذاری و تحقق اقتصاد مقاومتی قدردانی کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

سلام علیکم

سرمایه‌گذاری به عنوان یکی از پایه‌های اصلی نظام تامین مالی کشور و با اهدافی چون انتقال سرمایه، اشتغال‌زایی، دریافت و استفاده از فناوری‌های نوین، تخصص و مدیریت اثربخش و ایجاد فرصتو ثروت برای ایران اسلامی، در اولویت برنامه‌های دولت تدبیر و امید قرار داشته است.

با عنایت به تعامل و همکاری صمیمانه، سازنده و موثر شما با مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان، در راستای بهبود محیط کسب و کار، انسجام در ارائه خدمات به متقاضیان سرمایه‌گذاری با بهره‌گیری از پنجره واحد سرمایه‌گذاری و ایجاد بستر مناسب جهت افزایش سهم سرمایه‌گذاری استان در پیشبرد اهداف توسعه منطقه‌ای در مسیر تحقق متعالی اقتصاد مقاومتی در سال 99 با عنوان سال جهش تولید، از جنابعالی، تقدیر و تشکر می‌نماییم.

امید است در سایه توجهات حضرت حق با تداوم این همکاری در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موفق و سربلند باشید و همچون پیش، شاهد رشد و توسعه سرمایه‌گذاری در استان باشیم.

 

انتهای پیام/

کد خبر 1400011559

برچسب‌ها